امیر سیاری: نداجا رزمایش‌های مشترکی را با برخی کشورهای منطقه برگزار می‌کند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر سیاری: نداجا رزمایش‌های مشترکی را با برخی کشورهای منطقه برگزار می‌کند

 
 
 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمایش‌های مشترکی را با برخی کشورهای منطقه برگزار خواهیم کرد؛ که تاریخ آن را نیز در آینده اعلام می‌کنیم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی روز قدس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در راهپیمایی امروز به خبرنگاران گفت: این حضور عظیم نشانه بیداری ملت ایران برای مقابله با ناامنی‌های منطقه است و مطمئن باشید تا زمانی که ملت ایران این‌گونه در صحنه حضور دارند، هیچ‌گونه خللی در امنیت کشورمان وارد نخواهد شد.

وی در ادامه درخصوص رزمایش نداجا عنوان کرد: امسال نیز چندین رزمایش تخصصی را در دستور کار داریم؛ که برخی از آن‌ها انجام شده و برخی دیگر نیز در آینده نزدیک انجام می‌شود؛ که عبارتند از رزمایش‌های موشکی، سطحی، زیرسطحی، تکاوری، جنگال و... که این رزمایش‌های تخصصی در رزمایش بزرگ ولایت 95 نیز تجمیع و عملیاتی می‌شوند.

دریادار سیاری همچنین درخصوص احتمال برگزاری رزمایش‌های مشترک با دیگر کشورها نیز به خبرنگار دفاع پرس گفت: قطعا رزمایش‌های مشترکی را با برخی کشورهای منطقه برگزار خواهیم کرد و تاریخ آن را نیز در آینده اعلام می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا